Wielkanocny hurcik

Ostatnio popełniłam 8 karteczek wielkanocnych, w których użyłam tekturkowych scrapków. Z założenia miały to być skromne, stonowane karteczki. Oceńcie sami,jak wywiązałam się z postawionego sobie zadanie 🙂
Wielkanoc 2014 (24) Wielkanoc 2014 (25) Wielkanoc 2014 (26) Wielkanoc 2014 (27) Wielkanoc 2014 (28) Wielkanoc 2014 (29) Wielkanoc 2014 (30) Wielkanoc 2014 (31)

Posted on 8 kwietnia 2014, in kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Wywiązałaś sie na 6+

  2. Przepiękne! Zdecydowanie wywiązałaś się z zadania 🙂 Brawo!

  3. no własnie ,zgadzam się z przedmówczyniami ,mnie się podobają i to bardzo ,takich bym sama nie zrobiła 🙂

  4. Tak wczoraj się rozpędziłam, żeby resztę kartek podziwiać, że dotarłam tu dopiero dzisiaj – w prostocie siła 🙂

  5. Karteczki super, śliczne tekturki.

Skomentuj

