Jeszcze jedna na rocznicę ślubu

Karteczka dotarła do adresatów, więc mogę ją pokazać. Zrobiłam ją dla znajomych, którzy otrzymali ode mnie tę karteczkę. Ta jest od rodziców jubilatów.
20 wojtków

Posted on 7 kwietnia 2014, in jubileusze, kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Cudna- moje kolorki i moja rocznica 🙂

  2. jaka ona ……inna tak samo sliczna i tak samo zachwycajaca

  3. moja rocznica x 2 a kartka cudowna ,tak pięknie sobie te gołąbki gruchają:)

  4. Jakie ptaszki urocze 🙂

Skomentuj

