Exploding box z okazji chrztu

Dzisiaj chcę pokazać to „coś”, które zrobiłam na chrzest Marty wraz z dwoma karteczkami, które pokazałam wczoraj. Jest to „eksplodujące” pudełko. Do jego wykonania wykorzystałam tekturowe scrapki ze sklepu Skrapiniec. Muszę nieskromnie przyznać, że jestem zadowolona z efektów mojej pracy, dlatego proszę przygotować się na sporą ilość zdjęć 😀
chrzest - exploding box chrzest - exploding box (1) chrzest - exploding box (2) chrzest - exploding box (3) chrzest - exploding box (4) chrzest - exploding box (5) chrzest - exploding box (6) chrzest - exploding box (7) chrzest - exploding box (8) chrzest - exploding box (9)  chrzest - exploding box (10)
chrzest - exploding box (11)

Posted on 6 kwietnia 2014, in "wybuchowe" pudełka, narodziny,chrzest, roczek, scrapbooking. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. Prześliczny boxik!!! Dodatki super, a to łóżeczko z dzidziusiem jest po prostu rewelacyjne! Na prawdę możesz być z siebie zadowolona 🙂

  2. Masz prawo być dumna ,bo pudełko jest przecudne 🙂

  3. Przepiękne pudełeczko, ślicznie ozdobione ścianki, a zawartość przesłodka 😀 Śliczne bobo w kołysce 🙂

  4. Boxik rewelacyjny- masz prawo bycdumna

  5. Danusiu, jesteś niesamowita. Boxik uroczy, a ja już nie nadążam oglądać poczynionych przez Ciebie cudeniek.
    Pozdrowionka:))

  6. Rewelacja! W pierwszej chwili pomyślałam, że jest drewniane.

Skomentuj

