Wesołe koszyczki

Dzisiaj karteczki z koszyczkiem i zajączkami. Ten motyw w tym roku pojawia się często, dlatego postanowiłam i ja się z nim zmierzyć. Po raz pierwszy zauważyłam go na blogu KittieKraft. Później podobny motyw spotkałam u kilku innych scrapujących dziewczyn. Zatem i ja dołączę do tego szacownego grona z moją interpretacją

Wielkanoc 2014 (18) Wielkanoc 2014 (19)

Z kolei poniższego motywu i rozwiązanie nie widziałam nigdzie indziej, więc chyba jestem pierwsza 😉

Wielkanoc 2014 (20)

Posted on 27 marca 2014, in kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. Rozbrykane zajączki powodują uśmiech na twarzy, a kurczaczki pięknie się wykluwają 🙂

  2. Śliczne i wesołe karteczki:)

  3. Super! A kurczaki najlepsze!!!

  4. przepiękne! ta z kurczaczkami skradła mi serduszko :))

Skomentuj

