Z okazji chrztu

Dzisiaj karteczka z okazji chrztu. Do jej przyozdobienia wykorzystałam świeczkę ażurową oraz napis (kupione w sklepie Scrapiniec). Kwiatki – w większości własnej „produkcji”.
chrzest Wiktorii

 

Posted on 24 marca 2014, in kartki, narodziny,chrzest, roczek, scrapbooking. Bookmark the permalink. 16 Komentarzy.

  1. Sabina Wojtal

    Danusiu, karteczka przecudna !
    Pozdrawiam !

  2. cudna i też jestem na etapie stokrotek:))

  3. Śliczna karteczka i piękne stokrotki.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Karteczka cudnej urody.

  5. Bardzo ładny papier z tła, Wszystko super 🙂

  6. znowu cudo świata wydały Twoje rączki, boska

  7. ja dzisiaj jakaś na końcu jestem ,ale karteczkę widziałam,oczywistym jest to że się pozachwycałam ,bo jest cudna 🙂

Skomentuj

