Pod presją czasu ;-)

Dzisiejsza karteczka powstała pod presją czasu – koleżanka poprosiła mnie o zrobienie karteczki na roczek swojej chrześniaczki (w zasadzie „na cito”). W ubiegłym roku robiłam jej kartkę na chrzest, więc stwierdziła, że nie może teraz zaniżać poziomu 😉 Niestety, mam ostatnio napięty kalendarz, ale na szczęście udało mi się jeszcze posklejać tę karteczkę. Mam nadzieję, że koleżance się spodoba

roczek Marysi

Posted on 20 marca 2014, in scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. cudowna ,cudowna ,cudowna – nic więcej dodać nie trzeba 🙂

  2. przepiękna.Kwiatki cudne a grafika wspaniale wpasowana.

  3. słodka, urocza- na pewno koleżance sie spodoba

  4. Na cito powiadasz? A niczym nie różni się od tych robionych normalnie. Poprzednia też ładna.

  5. jak robisz na szybko to jeszcze ładniej ci wychodzi haha

  6. Przy tej kompozycji kwiatowej to aż nie wierzę, że kartka była wykonana na szybko 😉

Skomentuj

