Ślubna

Nadal jestem w ślubnych klimatach. Zrobiłam zatem kolejną karteczkę. Postanowiłam zainspirować się kwiatkami Hani739 i w swojej karteczce wykorzystać jeden z jej pomysłów na kwiatki. W temacie kwiatków i kompozycji Hania jest dla mnie niedoścignionym wzorem. A oto i moja karteczka
ślub

 

Posted on 14 marca 2014, in kartki, scrapbooking, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. ja też do Hani zaglądam i też lubię jej prace 🙂 Twoja kartka wyszła ślicznie ,bardzo mi się podoba 🙂

  2. Pomysł na kwiatki wart reklamy, wykorzystałaś go najpiękniej jak to możliwe. Karteczka śliczna. A ja jeszcze w innym temacie – DZIĘKUJĘ!!!!

  3. Delikatna i subtelna 🙂

  4. Bardzo, bardzo ładna.

Skomentuj

