Ślubna „matematyczna”

Dzisiaj karteczka, nad którą trochę mi zeszło. Jest wykonana haftem matematycznym wg mojego wzoru, który zrobiłam w 2010 roku do grafiki Ty Wilsona. Teraz znowu nadarzyła się okazja, by z niego skorzystać.
ślub matematyczna

Posted on 11 marca 2014, in haft matematyczny, kartki, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 22 Komentarze.

  1. Piękna, eteryczna 🙂

  2. Jest cudna.
    Nic więcej – tylko tyle i aż tyle – cudna!

  3. nikt takiej nie zrobi ,tylko ty

  4. Faktycznie, trochę szycia miałaś, ale karteczka jak zwykle piękna.

  5. taka byłam wczoraj zakręcona ,że zapomniałam napisać komentarz ,ale Ty przecież znasz moją opinię o Twoich pracach 🙂 super 🙂

  6. Delikatny i w dobrym guście haft matematyczny 🙂
    P.S. Dziękuję za scrapki, są świetne i napewno się przydadzą 🙂

  7. Cudna – i nie potrafię nic więcej dodać .Jesteś mistrzynią.
    Pozdrawiam:)

  8. Piękna ta karteczka i taka wymowna.

  9. cudna, gdzie mozna nauczyć się haftu matematycznego ?

    • Cieszę się, że Ci się podoba 🙂 Ja haftu matematycznego uczyłam się z Internetu. Jakiś czas temu opublikowałam kurs w „Twórczych Inspiracjach” dodatek do „Haftów Polskich”

  10. Cudna! I wszystkie dodatkowe słowa zbędne!

  11. Piękna 🙂
    Mnie też zdarzyło się przerobić tą grafikę. Efekt mojej „zbrodniczej działalności” można obejrzeć na przykład tutaj

Skomentuj

