Z różowym kwiatem

Moi znajomi wiedzą, że różowy nie należy do moich ulubionych kolorów. Jednak, im dłużej robię karteczki, tym bardziej się do niego przekonuję. Oczywiście nie do tego stopnia, by kupić sobie ubrania w tym kolorze 😉 , ale jako element dekoracyjny w karteczkach to i owszem 🙂
Dzisiaj zatem kolejna karteczka, tym razem z różowym kwiatem. Inspirację do jej wykonania znalazłam  na blogu KittieKraft – w końcu jak się uczyć, to od najlepszych 🙂
z owalną ramką

 

 

Posted on 1 marca 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. kolejna superowa piękność, a mówią ,że róż to taki cukierkowy kolor ,a to wcale nie jest prawdą ,wszystko tak pięknie skomponowałaś ,bardo ,bardzo mi się podoba 🙂

  2. śliczna, w rózowych ubrankach też nie chodzę, ale na karteczkach u mnie róż sie pojawia, w sczególności jak połączony jest z brązem czy szarym. Pozdrawiam 🙂

  3. delikatna,super,własnie takie mnie sie podobają

  4. mnie się ten róż podoba,oj podoba

  5. kartka jak zwykle czarująca !

  6. Róż w kwiatach zawsze jest piękny 🙂

Skomentuj

