Z dużym kwiatem – odsłona druga

Dzisiaj kolejna karteczka urodzinowa, której główną ozdobą jest duża margerytka/gerbera (do wyboru 😉 ). Kolor może nietypowy jak dla mnie, ale cóż… chyba zmieniają mi się gusta 😉
urodzinowa2'

Posted on 23 lutego 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. kartka jest bardzo ładna ,a kolory ?? dobrze ,że się zmieniają ,bo przynajmniej jest różnorodność ,a nie wszystko na jedno kopyto 🙂

  2. jak zwykle oniemiałam i zleciałam z krzesła z wrażenia, bosko-anielskie kartki robisz

    • Ależ moja droga, wzbudzasz we mnie wyrzuty sumienia – nie chciałam narażać Cię na upadek 😉 Cieszę się, że podobają Ci się moje prace 🙂

  3. Śliczna kartka choć kolorek zupełnie nie mój 🙂
    Cudna serwetka jest pod kwiatkiem.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. ale tu Eluni i wszystkie szczere w podziwianiu

  5. Śliczna karteczka i kolory też urocze 🙂

Skomentuj

