Z różami „ślimakowymi”

Dzisiaj chciałam pokazać karteczkę, w której wykorzystałam ślimakowe róże. Można je wykonać nie mając wykrojnika. Ja jednak poszłam na „łatwiznę” i wykorzystałam wykrojnik Die-namics – zawijana róża królewska oraz Magnolia Rose leaf. Tym ostatnim wycięłam otwory  w bazie (podpatrzyłam to u Kittie’s Stuff). Całość wykończyłam złotymi stickersami. Kolor zieleni nieco przekłamany – w rzeczywistości jest ciemniejszy.
urodzinowa

Posted on 19 lutego 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 20 komentarzy.

  1. Ależ pomusłowe , świetna karteczka 🙂

  2. Cudna karteczka! Listki otwory rewelacja.

  3. Śliczna karteczka. Mam ochotę „zmałpować”. Pozwolisz?

  4. Danusiu przepięknie

  5. cudowności –
    ja też małpować będę ,gdy tylko okazja będzie ,podpatrzona też rewelacyjnie wygląda ,często do tej pani zaglądam,bo robi piękne kartki ,zapomniałam dodać ,dobrze że napisałaś,że kolor zieleni przekłamany ,bo…….

  6. Piękna karteczka, różyczki super 🙂 A wiesz, że ta przekłamana zieleń też ciekawie wygląda 🙂

  7. Bardzo fajny pomysł z wycięciem listków na białym tle 🙂 Śliczna karteczka!

  8. rewelacyjny pomysł i wykonanie przesliczne na pewno zmałpuje

Skomentuj

