Kolejna urodzinowa

Dzisiejszą karteczkę zrobiłam na urodziny mojej bratanicy. Jest w jej ulubionych kolorach, natomiast jeżeli chodzi o kształt, to przypomina „ciepłą” urodzinową, którą pokazywałam niedawno. Porównując te dwie karteczki można przekonać się, jak bardzo kolor może się zmienić spojrzenie na karteczkę
Aga L. - urodzinowa

Posted on 17 lutego 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. Karteczka piękna, masz 100% racji… kolor zmienia wszystko 🙂

  2. przecudna niebieska piękność!

  3. kartka jest boska ,a narożniki cudowne 🙂

    • Cieszę się Reniu, że Ci się podoba. Mam nadzieję, że wkrótce i Ty pochwalisz się wykorzystaniem jak wykorzystałaś kwiatek, no i życzę Ci, abyś jak najszybciej kupiła sobie ten narożnik 🙂

  4. napewno sie spodoba,jest wyjątkowa

  5. Poprzednia była bardzo energetyczna, a ta jest zimna, ale też piękna.

  6. Niebieski z fioletem? Chyba bym się bała.
    Udowodniłaś mi Danusiu, że niesłusznie!
    Pięknie wyszła. Przyciąga wzrok 🙂

    • Widzisz Anju: do odważnych świat należy 😉 Ciesze się, że karteczka przypadła Ci do gustu. Ja też nie do końca byłam pewna czy wszystko będzie pasowało i długo dobierałam odcienie. Ostatecznie jednak jestem zadowolona z efektu 🙂

Skomentuj

