Sztalugowa na roczek

Dzisiejsza karteczka powstała pod wpływem zaproszenia, które na swoim blogu pokazała Anja, a konkretnie chodzi mi o tę karteczkę. Zafascynowała mnie do tego stopnia, że postanowiłam zrobić podobną (zawsze mam problem z robieniem karteczek dla dzieci). Jest to karteczka sztalugowa, którą zrobiłam dla Kaia, kończącego wkrótce pierwszy rok życia.
roczek Kaiaroczek Kaia (1) roczek Kaia (2)'

Posted on 16 lutego 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. fantastyczny pomysł ,pięknie kartkę zrobiłaś ,przyglądam się auteczku i nie wiem ,czy wycinany ,czy też wykrojony ,bo chmurki chyba z wykrojnika są ?:)

  2. bardzo fajnie wyszła ci ta karteczka 🙂 a Kaya się nie pisze przez y czy to całkiem dwa inne imiona Kaya a Kaia ?

  3. Zrobiłaś piękną kartkę Danusiu 🙂
    Cieszę się, że mogłam cię zainspirować.
    Kartka w sam raz dla małego mężczyzny 😉

Skomentuj

