„Francuska”

Niedawno bratanica poprosiła mnie o zrobienie kartki dla koleżanki z pracy, która zachwycona jest Francją. Miałam kilka pomysłów, ale ostatecznie zdecydowałam się coś takiego – najważniejsze, że bratanica jest zadowolona 🙂
francuska

Posted on 8 lutego 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. wprawdzie przyzwyczaiłaś nas do innych kartek ,ale to wcale nie znaczy ,że ta jest zła – mnie się właśnie ta inność podoba 🙂

  2. I love Paris 🙂 Kartka urocza 🙂

  3. Karteczka wymarzona dla koleżanki. Slicznie wykonana z gracją.
    buziaki

  4. Inna, ale równie ładna i kolorystyczne pasuje.
    Pozdrawiam:)

  5. No i okazuje się, że nie tylko kwiaty na karteczce przynoszą zadowolenie. Pomysłowa.

  6. oj Francja potrafi zachwycić, szczególności Alzacja, ależ mi się zatęskniło teraz, chyba czas odwiedzić francuskich przyjaciół. Karta znowu olśniewająca!

  7. Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem 🙂
    Kartka inna od twoich, ale przecież należy próbować i nie bać się wyzwań. W kartce czuje się miłość do tego kraju.

Skomentuj

