Wielkanocne niewiasty

Dzisiaj kolejne kartki wielkanocne. Tym razem motywem są kobiety, o których mówi Ewangelia w związku ze zmartwychwstaniem (takie nieco inne podejście do tematu)
Wielkanoc 2014 (13) Wielkanoc 2014 (11) Wielkanoc 2014 (12)

 

Posted on 7 lutego 2014, in kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Fajny pomysł i śliczne karteczki.
    Pozdrawiam:)

  2. Ty to Danusiu masz pomysł. Tytuł posta mnie tak zaciekwił, że szybko wlazłam i zobaczyłam rzeczywiście piękne kartki z damami.
    miłego wieczorku

  3. wchodząc do „Ciebie” nie można się zawieść ,karteczki mi się podobają ,obrazeczki z dwóch pierwszych w zeszłym roku też wykorzystałam 🙂

  4. Bardzo pomysłowe podejście, a kartki piękne 🙂

Skomentuj

