W jedynie słusznym kolorze ;-)

Dzisiaj spędziłam kilka godzin w towarzystwie moje koleżanki Eli. Jak zwykle miałyśmy możliwość  porozmawiania przy kawce, ciasteczku na różne tematy. Ela miała też możliwość wycięcia sobie kilku scrapków. Nawet nie wiem kiedy te kilka godzin minęło – tak to jest, że w tak miłym towarzystwie czas szybko płynie. Oczywiście każda z nas przygotowała małe niespodzianki.
Oto, co dostałam od Eli: piękną karta z moim monogramem oraz podkładki – wszystko wyszyte haftem krzyżykowym. Elu jeszcze raz wielkie dzięki za spotkanie i prezenciki 🙂
od Eli od Eli (2) od Eli (1)

A ja dla Eli przygotowałam tematyczną karteczkę i opakowanie zastępcze z kwiatkami (niestety nie zdążyłam ich obfocić)
dla Eli dla Eli (1) dla Eli (2) dla Eli (3)
Nie wiem, czy zauważyłyście, ale nasze niespodzianki nie tylko są identyczne tematycznie,
ale także kolorystyka jest identyczna – w jedynie słusznym kolorze: bordowo-ecru 🙂

 

Posted on 1 lutego 2014, in kartki, pudełka różne, scrapbooking. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Tak, tak bordowo ecru to jedynie słuszny kolor 🙂
    Danusiu ja również bardzo Ci dziękuję za spotkanie, rozmowy i prezenty. Już czekam na kolejne 🙂
    Kwiatki jutro postaram się obfocić to wrzucę na bloga.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję 🙂

  2. cudownie móc się spotkać ,miło pogawędzić ,coś nie coś sobie wyciąć i wymienić się swoimi dziełami – fajnie spędziłyście czas 🙂

  3. Super spotkanie spotkania w realu. Śliczne prezenty.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

  4. ślicznie prezenty 🙂 w moich ulubionych kolorach 😛

Skomentuj

