Otwieram sezon

Dzisiejszym wpisem otwieram na moim bogu sezon karteczek wielkanocnych. Wprawdzie dopiero w przyszłą niedzielę kończy się okres bożonarodzeniowy, ale ze względu na ilość karteczek, które mam do wykonania na następne Święta, muszę rozpocząć już ich „produkcję”.
Dzisiaj chcę pokazać 4 pierwsze karteczki, które zrobiłam. Myślę, że zrobię jeszcze kilka podobnych, bo mi się je dobrze robiło. Ich kolorystyka odbiega od tradycyjnej wielkanocnej, ale właśnie taka pasowała mi tym razem.
Wielkanoc 2014 (2) Wielkanoc 2014 (1) Wielkanoc 2014 Wielkanoc 2014 (3)

Posted on 27 stycznia 2014, in kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. 🙂 Jesteś chyba pierwszą, która zaczęła wielkanocny sezon kartkowy 🙂 Kartki pięknie przemawiają do odbiorcy.

    • Cieszę się Aniu, że moje karteczki przypadły Ci do gustu 🙂 Mylisz się jednak twierdząc, że jestem pierwsza, która rozpoczęła wielkanocny sezon karteczkowy – kilka dziewczyn zrobiło to już przede mną 😉

  2. Piękne karteczki Danusiu i bardzo wymowne 🙂

  3. piękne kartki 🙂

  4. Pięknymi karteczkami otworzyłaś sezon wielkanocny. Brawo.

  5. Jak zawsze jest co podziwiać.

    U mnie sezon na kartki wielkanocne zacznie się po powrocie z naprawy, ale już nie będę tak szaleć z ilością, jak przy kartkach bożonarodzeniowych.

Skomentuj

