Mój pierwszy „obrazkowy” exploding box

Wspominałam już, że bratanica poprosiła mnie o zrobienie czegoś na 18 urodziny. Wybrałam exploding box z tortem w środku. A że ma bratanica chce w prezencie dać pieniądze, na ściankach postanowiłam zrobić kieszonki na nie, dodając obrazkowe życzenia. Zainspirowałam się pudełkami mojej koleżanki Kasi – cedry. Zapraszam do odwiedzenia jej bloga, bo dziewczyna robi naprawdę cuda z papieru.
A to moje pudełko – dużo zdjęć 🙂
pudełko ''obrazkowe'' pudełko ''obrazkowe'' (1)  pudełko ''obrazkowe'' (2) pudełko ''obrazkowe'' (3) pudełko ''obrazkowe'' (4) pudełko ''obrazkowe'' (6)pudełko ''obrazkowe'' (5)  pudełko ''obrazkowe'' (7) pudełko ''obrazkowe'' (8) pudełko ''obrazkowe'' (9)pudełko ''obrazkowe'' (10)

Posted on 18 stycznia 2014, in "wybuchowe" pudełka, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 16 Komentarzy.

  1. fantastycznie to wymyśliłaś ,pudełko superowe ,a tort chętnie bym porwała 🙂

  2. Idealne w kolorze, w dodatkach – perfekcyjnie dopracowane.
    Świetne pudełko! 🙂

  3. jesteś niesamowita-cudne

  4. Piękny wyszedł! Właściwie , to nic dziwnego- przecież u Ciebie to norma.
    P.S. Dziękuję za rekomendacje. Pozdrawiam.

  5. Re-we-la-cja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cudne jest Twoje pudełeczko z całą zawartością :))

  6. bardzo rewelacyjne, powiedz mi ile by kosztowało u Ciebie zamówienie takiego czegoś, bo zbliża się komunia mojej chrześnicy, wesele kuzyna mojego chłopaka jest przewidziane na październik i coś takiego by było super prezentem w obu przypadkach

  7. Znów kilka dni zaległości i znów wielki zachwyt tym, co tu zobaczyłam. Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

