Mój pierwszy papierowy tort

Bratanica poprosiła mnie o coś na 18 urodziny. Ostatnio robiłam gorset i kartkę, więc tym razem postawiłam na exploding box. Niestety mam „młyn” w pracy – końcówka półrocza. Pracę zatem rozłożyłam na etapy: pudełko wkrótce, a teraz środek, czyli… tort. Do tej pory tylko podziwiałam u innych. Tym razem postanowiłam się z nim zmierzyć sama. Nie jest zbyt duży – tak, by zmieścić się w pudełku. Jak mi wyszedł ten „wypiek” ?- oceńcie sami. Mam nadzieję, że nie jest to zakalec 🙂
tort - 18' tort - 18 (1)' tort - 18 (2)'
tort - 18 (3)'

 

Posted on 15 stycznia 2014, in scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 15 Komentarzy.

  1. rewelacja ,torcik smakowicie wygląda ,a te różyczki są cudowne 🙂

  2. Wspaniały. Aż chciałoby się go spróbować. Wielkie brawa.

  3. Pychota ten torcik. Z samego patrzenia ślinka leci. Akurat dobry na moje odchudzanie! Taki torcik to codziennie mógłby być na stole w moim domku.
    Gratuluję pięknego wypieku.
    Miłego czwartku Danusiu

  4. Torcik pierwsza klasa:) bratanica bedzie go musiała pilnowac, zeby goście nie schrupali 🙂

  5. elegancki torcik, bardzo elegancki

  6. Piękny torcik ci wyszedł 🙂 Okrągły nie jest wcale łatwy, więc jako że po raz pierwszy to po trzykroć – brawo!

  7. oj………. zjadłabym go w całości

  8. Śliczności 🙂 W życiu bym nie powiedziała że jest to pierwszy Twój torcik!

Skomentuj

