Dla Babci

Wkrótce Dzień Babci. Mimo iż moi synowie są już dorośli, to ich babcia, czyli moja mama, nie chce od nich niczego innego tylko laurkę. Cóż zatem robić?… laurkę 😉 Przy okazji wykorzystałam mój najnowszy nabytek – płytka do embossingu Ebony & Ivory E147 firmy Cheery Lynn Designs.
A oto i karteczka:
dla babci
W  związku z tym, że użyłam w niej papierowych kwiatków (w tym i przeze mnie robionych) zgłaszam karteczkę na styczniowe wyzwanie: Dla Babci i Dziadka ogłoszone na blogu ScrapCafe

Banerek Wyzwaniowy

Posted on 9 stycznia 2014, in kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. Piękną pamiątkę babcia dostanie 🙂

  2. Lubię takie z nutkami 🙂

  3. Piękną laurkę dostanie Twoja Mama :))
    Bardzo żałuję, że już nie mam babci.Ale za to mogę ja czekać na laurkę (oj jeszcze trochę muszę poczekać) 🙂

  4. Śliczna muzyczna karteczka dla babci 🙂

  5. Danusiu widzę, że lubisz muzyczne karteczki. To dobrze, że w duszy gra i te zaletą zarażasz obdarowanych.
    cmok cmok

    • Cieszę się, że karteczka Ci się podoba 🙂 Jak wiesz, jestem z wykształcenia muzykiem, więc od czasu do czasu przemycam muzyczne akcenty w swoich pracach 😉

  6. U Ciebie jak zawsze pięknie. 🙂

  7. Przepiękna karteczka 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe!

  8. Piekna! Taka żywa! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Cafe.

Skomentuj

