Bordowy lift

Jakiś czas temu, serfując po Internecie w celu znalezienia inspiracji, natrafiłam na uroczą karteczkę, której autorką jest Mrude (zachęcam do odwiedzenia bloga, bo można znaleźć tam wiele ciekawych inspiracji). Karteczka tak bardzo mi się spodobała, że postanowiłam zrobić jej lift, używając mojego ulubionego zestawu kolorystycznego: bordo-ecru. A oto efekt:
bordowy lift

Posted on 7 stycznia 2014, in kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. Jedynie słuszny kolor :)) – bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

  2. mnie się wszystko podoba ,używałaś chyba dziurkaczy ? kwiatek rewelka i te kolory – też je lubię ,teraz idę do Mrude ,może coś odgapię – tak więc za całość +6 🙂

  3. Super zestawienie- piekna

  4. pierwsze skojarzenie to jaka cudna zakładka ,a tu proszę…..kartka

Skomentuj

