Kartka z wnęką

W ostatnim wpisie pisałam, że gdzieś zapodział mi się link do kursu na kartkę z ramką w formie wnęki. Na szczęście się odnalazł i mogłam już zrobić karteczkę właśnie w oparciu o ten kurs. Moja karteczka prezentuje się tak:kartka z wnęką
W związku z tym, że:

1. Brzegi wytuszowane brązowym tuszem pigmentowym. Są też delikatnie postarzone (mam nadzieję, że to widać na zdjęciu) – przyznaję, postarzania muszę się jeszcze nauczyć
2. Użyłam koloru kremowego – baza kartki i brązowego – rama
3. Koronka materiałowa kremowa też jest
4. W ramie użyłam papierowej tapety imitującej drewno oraz ozdobiłam ją elementami do złudzenia przypominającymi wycinane z drewna
to, zgłosiłam ją na wyzwanie ogłoszone na Portalu Scrapujące Polki – KARTKI#STYCZEŃ_2014 – Z ELEMENTEM DREWNIANYM

Posted on 6 stycznia 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. Piękna- życzę wygranej

  2. Trzymam kciuki za wygraną 🙂 – NIE DZIĘKUJ!!
    Podziękujesz jak wygrasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

