„Frywolna” 18 w pudełku

Serdecznie dziękuję wszystkim za złożone mi i moim bliskim życzenia noworoczne 🙂
Noworoczne prezentacje moich prac chciałabym rozpocząć
od kartki na 18-te urodziny córki mojej koleżanki. Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie dwóch kartek: jednej od rodziców solenizantki, a drugiej od dziadków. W zasadzie nie miałam żadnych ograniczeń, czy specjalnych sugestii. Chodziło tylko o to, by kartka od dziadków była ‚stateczna”, zaś od rodziców mogła być bardziej „na luzie”. Karteczki zrobione, zatem mogę rozpocząć ich prezentację. Dzisiaj karteczka od rodziców. Zastanawiałam się nad formą i wybrałam gorset. Problem w tym, że już kilka gorsetów zrobiłam, a nie lubię powtórek. Na szczęście w Internecie znalazłam obrazek gorsetu, który przerobiłam na szablon. Postanowiłam też do tej karteczki zrobić proste pudełko, by całość dobrze się prezentowała. A oto i efekty mojej pracy. Papier czerwony jest perłowy, stąd to „błyszczenie” na zdjęciach. Złote elementy, to stickersy. Postać dziewczyny, to wycinanka ze sklepu DeaArt
18 Agaty - pudełko18 Agaty - pudełko (1) 18 Agaty - pudełko (2) 18 Agaty - pudełko (3) 18 Agaty18 Agaty (1)

Posted on 2 stycznia 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. jak zobaczyłam tytuł posta pomyślałam ,pewnie Danusia frywolitkuje,haha a tu taka wspaniała frywolność

  2. Jak 18, to wiadomo, że frywolna, a nie frywolitkowa. Piękna 🙂

  3. no cóż ,nie wypada mi nic innego napisać jak – rewelacja 🙂

  4. Początkowo też zastanawiałam się czy czasem nie zaczęłaś frywolitkować, ale potem pomyślałam, że to 18 więc raczej nie – i miałam rację.
    Świetna kartka i kolorek mi się podoba :))

    • Elu, gdybym zajęła się frywolitką, to napisałabym „frywolitkowa” 😉 Na razie się nie zanosi na zmianę zainteresowań, więc… nie będę zaskakiwać 🙂

  5. Super kartka 🙂

Skomentuj

