Noworoczna karteczka – „bezwykrojnikowa”

Dzisiaj, zgodnie z zapowiedzią, najnowsza karteczka. To taka karteczka na „rozruch” po kilkudniowej przerwie od ich robienia. Okazję do jej zrobienia jest spotkanie z moją koleżanką. A że spotykamy się jeszcze w starym roku, postanowiłam zrobić dla niej karteczkę z noworocznymi życzeniami. Nie robiłam do tej pory tego typu karteczek, ale zawsze musi być ten „pierwszy raz” 😉 Karteczkę wykonałam bez użycia wykrojników. Myślę, że mimo to, wygląda fajnie
noworoczna

Posted on 28 grudnia 2013, in kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. Fantastyczny pomysł z kalendarzem ,kartka rewelacyjna ,ja kiedyś na początku mojej przygody z karteczkami robiłam noworoczną ,taką skromną ,ale wymowną :
    http://www.garnek.pl/ijkk1/18971439/zyczenia
    Twoja już zapisana ,by mi się nie zgubiła 🙂

  2. Super fajna karteczka. Świetny pomysł na upominek na zakończanie roku.
    Pozdrawiam.

  3. No bo co lepszego niż dobre słowo na koniec roku można dać? Podoba mi się 🙂

  4. Bardzo ładna karteczka… zdrowia i spokoju oraz dużo weny twórczej w Nowym Roku ci życzę 🙂 Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

