Z okazji Barbórki

Dzisiaj powstała kartka z okazji jutrzejszego święta – Barbórki. Zrobiłam ją dla górników z zaprzyjaźnionej z naszą szkołą kopalni. Życzenia napisane są gwarą
dzień górnikadzień górnika (1) 

Posted on 3 grudnia 2013, in kartki, męskie, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 24 komentarze.

  1. Danusiu ładna kartka, ale mnie najbardziej ujęły te życzenia pisane gwarą.
    Życzę pięknego dnia

  2. Karteczka śliczna i wiele mówiąca. Bardzo spodobały mi się życzenia pisane gwarą i motto.
    Pozdrawiam.

  3. Śliczna kartka i wspaniałe życzenia pisane gwarą.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. wspaniała kartka a życzenia w sam raz na to święto

  5. Bardzo, bardzo mi się ta kartka podoba! Życzenia super.

  6. O, to Ty Ślązaczka jesteś 🙂 Mój brat znad morza na Śląsk „wyemigrował”.

  7. jak wspaniale, przeczytać coś „naszkryflane po naszymu”
    cudne kartki 🙂

  8. Wspaniale oddaje klimat tego dnia, śliczna :))

  9. Świetna kartka i w odpowiednich kolorach ;-D Bardzo podoba mi się zdjęcie, które wykorzystałaś i te świetne „godone” życzenia ;-D Pozdrawiam- żona górnika, choć nie ze Śląska ;-D

  10. Witam … Trafiłam do ciebie za aniołkiem (wykrojnikowym) , którego pokazała na swoim blogu jedna z koleżanek http://luzik-luzikowo.blogspot.com … i okazało się że jesteś moją zawodowo i hobbystycznie bratnią duszą, więc jeśli pozwolisz będę wpadać tu częściej 🙂 Jest co podziwiać , piękne i różnorodne prace 🙂 Pozdrawiam cieplutko 🙂 mimo deszczu za oknem 🙂

    • Bardzo miło mi Cię gościć Ewo na moim blogu 😉 Cieszę się, że moje prace Ci się spodobały:-) Zapraszam do ponownych odwiedzin i lecę pooglądać Twoje dzieła 🙂

  11. Bardzo oryginalna. Pozdrawiam

Skomentuj

