„Skrzydlate wyzwanie” po raz trzeci

Dzisiaj pokazuję trzecią karteczkę, którą zrobiłam na „Skrzydlate wyzwanie” ogłoszone na blogu DeaArt.
baner uczestnika

Nie ukrywam, że temat bardzo przypadł mi do gustu.
podziękowanie z cytatem'

Posted on 30 listopada 2013, in kartki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. pomysł super ,aniołek wykorzystany fantastycznie ,sentencja bardzo pasuje ,mam nadzieję ,że wygrasz 🙂

  2. Cuuudowna!!! Dziękuje za udział w wyzwaniu Dea Art 🙂

  3. Szalejesz Kobietko… anioł przecudny…dziękuję za udział w zabawie DeaArt

  4. Śliczna karteczka i jaki cudny aniołek :)) Dziękuję za udział w zabawie DeaArt

  5. zagłosowałam na wszystkie Twoje 3 prace a najpiękniejsza z aniołkiem tez zmobilizowałas mnie do zakupu aniołka.

    • Dziękuję Ci Danusiu 🙂 Cieszę się, że zainspirowałam cię do zakupu tego wykrojnika – ja jestem z niego bardzo zadowolona, więc mam nadzieję, że i Ty też będziesz 🙂

Skomentuj

