Urodzinowy komplet

Nie było mnie tu troszeczkę, ale miałam naprawdę „młyn” w pracy. Na szczęście już wszystko za mną i mam nadzieję, teraz znowu będę mogła więcej czasu poświęcać temu, co sprawia mi wiele przyjemności. Dzisiaj zrobiłam urodzinowy komplet (pudełko + kartka) dla jednej z pracujących w mojej szkole pielęgniarek. Zainspirowałam się tą karteczką.A tak prezentują się moje tworki (zdjęcia nie najlepsze, szczególnie zdjęcie kartki, ale mam problem z odpowiednim oświetleniem)
dla p. Tereski' dla p. Tereski (1)'dla p. Tereski (2)'dla p. Tereski (3)'

Posted on 23 listopada 2013, in kartki, pudełka różne, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 13 komentarzy.

  1. cudne jak i pozostałe:))

  2. Danusiu ślicznie wyszła ta karteczka. Podziwiam powtórzenie kwiatka i z zewnątrz i wewnątrz jest różyczka.
    cieplutkie całuski

  3. piękna kompozycja cudowny pomysł na karteczkę :))

  4. super jak zwykle ,też zaglądam do tej Pani 🙂

  5. nawet przy takim oświetleniu są zniewalające

  6. Oświetlenie nie ważna – karteczka śliczna (jak zwykle zresztą).
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  7. Piękna jak zawsze. O tej porze roku wszyscy mamy problem ze światłem.

Skomentuj

