„Matematyczny” aniołek

Postanowiłam wyszyć jednego z „moich” aniołków. Szablony do ich wyszywania stworzyłam 3 lata temu. Cieszyły się one wielką popularnością wśród amatorek haftu matematycznego. Niestety, niektóre z nich nie uszanowały moich warunków i bez mojej zgody rozpowszechniały je w Internecie. Ten, którego wyszyłam, należy do moich ulubionych.
h. m. - b.n. 2013 (11)'

Posted on 18 listopada 2013, in bożonarodzeniowe, haft matematyczny, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 17 Komentarzy.

  1. Piękny. Nie dziwię się, że to Twój ulubiony.

  2. To przykre, że ktoś wykorzystał niestoswnie Twoja pracę. Aniołek cudeńko. Pozdrawiam

    • Niestety Reniu, zdarzają się takie osoby. Z niektórymi udało mi się dogadać, z innymi załatwiałam sprawy „administracyjnie”. a przecież wystarczyłoby poprosić i zamieścić u siebie odpowiedniego linka lub informację skąd wzór pochodzi.
      Cieszę się, że aniołek Ci się podoba 🙂

  3. zawsze twoje aniołki były rozpoznawalne,i tak w twoim wykonaniu sa najpiękniejsze

  4. Jaki z niego jest słodziak – i to śliczny słodziak :))

  5. No i wreszcie nadrobiłam szpitalne zaległości w oglądaniu Twoich, jak zawsze przepięknych, prac. Pozdrawiam 🙂

  6. Cudowny ten aniołek 🙂

Skomentuj

