Bordowa 50

Dzisiaj chciałam pokazać Wam komplet jaki zrobiłam dla koleżanki z pracy z okazji jej 50 urodzin. Składa się on z kartki oraz pudełka, które zrobiłam wg tego kursu: http://galeriapapieru.blogspot.com/2012/05/krok-po-kroku-pudeko.html
Całość wykonana jest w tonacji bordowo-ecru. Do przyozdobienia wykorzystałam sporo wykrojników, m.in.:
Joy!Crafts ażurowy border 6002/0149 , Joy!Crafts 6002/0135 narożnik, Cheery Lynn – French Lattice Small [FRM132], SPELLBINDERS – Borderabilities – Bracket Borders One A2 [S5-181], Memory Box Vivienne Butterfly, Memory Box Isabella Butterfly, Memory Box Pippi Butterfly, Magnolia – Rose Leaf [DOOH-YS112], Marianne D – Wykrojnik ramka z zawijaskami [LR0116]oraz dziurkacz brzegowy dpCraft – łańcuch [JCDZ-605-076] . Kwiatek jest dziełem mojej koleżanki Szachrajki
pudełko: 50 I.B.'50 I.B. (1)'
kartka:50 I.B. (2)'
cały komplet:50 I.B. (3)'

Posted on 14 listopada 2013, in kartki, pudełka różne, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. Komplecik jest cudowny ,wszystko jest tak pięknie dobrane ,ależ koleżanka będzie zadowolona – uściski 🙂

  2. Jejku, z wrażenia nie moge pisać, piękna, prześliczna kartka. Cudo 🙂

  3. Rewelacja – C*U*D*N*Y zestaw

  4. Danusiu! Dziękuję za wspaniałą niespodziankę ( wczoraj dotarła). Zaskoczyłaś mnie i wycisnęłaś łzy szczęścia ( miałam długi i trudny dzień, ale zakończyłam go, dzięki Tobie, wielką radością) A kartka cudna jak zwykle i ta w przesyłce i ta na blogu!. ,

  5. Przepiękne. Proste i eleganckie ale przepiękne 🙂

Skomentuj

