Kolejne z choinką w tle

Dzisiaj kolejne dwie karteczki, w których pojawia się choinka. W pierwszej „baza’ wyklejona jest różnymi koronkami i  gazą, na które ponaklejałam wycięte dziurkaczem scrapki i przyozdobiłam stickersowym łańcuszkiem. W drugiej choinka wykonana jest z gałązek wyciętych dziurkaczem ozdobnym Martha Steward – Gałązka. Całość przyozdobiona samoprzylepnymi perełkami i dżetami
b.n. 2013 (29) b.n. 2013 (31)

Posted on 3 listopada 2013, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 5 Komentarzy.

  1. cudowne choineczki

  2. Obie choinki są piękne ,nie wiedziałabym którą wybrać .Podobną do kwadratowej już widziałam ,natomiast ta pierwsza mnie zaintrygowała ,chodzi mi o bazę .Żeby nie było źle zabieram obie 🙂

    • Reniu, ja w ubiegłym roku robiłam podobną, tylko gałązki były zwrócone ku dołowi. W pierwszej, paski koronki ponaklejałam podobnie jak w choince z brązowej kartki z poprzedniego posta są ponaklejane paski wycięte dziurkaczami brzegowymi.

  3. Świetne, wszystkie choineczki na Twoich karteczkach.
    Już mam ochotę na kolejne karteczki, tylko ciągle brak mi czasu.
    Pozdrawiam.

Skomentuj

