Frostyville Border Memory box w roli głównej

Dzisiaj chcę pokazać dwie bardzo podobne do siebie karteczki, w których wykorzystałam wykrojnik Memory Box Frostyville Border. Poza nim niewątpliwą ozdobą są piękne obrazki wykonane przez Kundzię. Oprawiłam je w ramki wycięte wykrojnikami Joy: ramki nawiasowe [1201/0020] i ramka ozdobna + ornamenty [6002/0258]
Podobne karteczki robiłam w ubiegłym roku: http://www.fmix.pl/zdjecie/3543896/b-n-2012-43 , http://www.fmix.pl/zdjecie/3543897/b-n-2012-44 . Inspirowałam się karteczkami, które zobaczyłam na blogu CraftsArtb.n. 2013 (14) b.n. 2013 (13)

 

Posted on 27 października 2013, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. Już w zeszłym roku się nimi zachwycałam i tym razem też to robię .Kartki przepiękne 🙂

  2. zadziwiasz mnie za każdym razem ,jak ty to robisz że każda twoja praca ma inną duszę?

  3. Wszystkie są bardzo ładne 🙂

  4. Danusiu Twoje kartki to istne ARCYDZIEŁA!

Skomentuj

