„Baśniowo”

Dzisiejsza karteczka jest wykonana w dawno nieużywanej przeze mnie kolorystyce: brązu i turkusu. Tło wykonałam samodzielnie, używając stempli silikonowych i brązowego tuszu pigmentowego. Wykorzystałam też własnoręcznie wykonane kwiatki. Do zrobienia listków, gałązek użyłam wykrojników: Cheery Lynn – Olive Branches , Marianne Design -gałązka 2 LR0151 a także dziurkacza ozdobnego z dźwignią 2,5 cm Martha Stewart – Branch – gałązka. Dodałam też elfa-wróżkę z tekturki oraz koronkę.
Karteczka prezentuje się tak:
baśniowo
Zgłaszam ją na dwa wyzwania:
I ogłoszone na blogu Projekt Wagi CiężkiejWyzwanie tekturkowe Frezji. Prace można zgłaszać do 26.10.br.
banner

II ogłoszone na blogu Artinemo – Wyzwanie #18, którego motyw przewodni to Kolory i kwiaty. Prace można zgłaszać do 13 listopada
PALETA~1
   baza - Kopia (2)

Posted on 23 października 2013, in kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. Świetna „bajkowa” karteczka 🙂
    Życzę sukcesów w wyzwaniach.

  2. Bajkowy klimat wyczarowałaś, śliczna karteczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

  3. myślę ,że tą cudowną kartką wygrasz wyzwanie 🙂

  4. Cudne bajkowa.
    Zaraz pojawi się Piotruś Pan 🙂

  5. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu. Śliczna praca

  6. uroczo 🙂 dzieki za udzial w wyzwaniu PWC 🙂

  7. Piękna karteczka, ujmujące kwiatuszki 🙂

  8. rewelacja, dla mnie naj:) życzę wygranej

Skomentuj

