Podziękowanie dla „komputerowca”

Ostatnio mój leciwy laptop zaczął niedomagać: Niby się włączał, niby wszystkie ikony się pokazywały na monitorze, ale nie można go było dalej ruszyć i pracować na nim. Niekiedy musiałam go trzy-cztery razy wyłączać żeby zaskoczył. Poprosiłam pana, który zajmuje się w naszej szkole komputerami, by spróbował coś zaradzić na te niedomagania mojego laptka. Nie było sprawy. Pan nie tylko zrobił to „na cito”, ale też i gratis. I najważniejsze, że laptop spisuje się dobrze. Postanowiłam zatem, jakoś odwdzięczyć się panu za poświęcony czas i dobrze wykonana robotę. Nie byłaby sobą, gdybym nie zrobiła czegoś ze scrapbookingu. Użyłam ramki SPELLBINDERS – Nestabilities Card Creator – Elegant Labels Four 5×7, Memory box Pippi Butterfly, Memory box Isabella Butterfly, a do wykonania kwiatków: Marianne Design Ramka/Zawijasy LR0116, Marianne Design Ramka/Liście LR0117, Joy!Crafts Stokroki. Ze znalezionego w Internecie obrazka laptopa zrobiłam obrazek 3D i dodałam napis.  To wszystko razem posklejałam razem i wyszło mi takie oto opakowanie na czekoladki Merci.
fioletowe opakowanie na Merci

W tym miejscu chciałam serdecznie podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga. Bardzo się cieszę, że tak wiele osób znajduje czas, by tutaj wstąpić. Wczoraj liczba odwiedzających przekroczyła 20000 wejść. To bardzo miłe. Wasze zainteresowanie mobilizuje mnie do tworzenia kolejnych prac. Dziękuję i zapraszam 🙂

 

Posted on 22 października 2013, in scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Karteczka wspaniała w stonowanych kolorach pasujacych dla pana.A pomysł miałas świetny.Zapewne bardzo sie spodoba, a w tworzeniu naprawiony komputer tez miał udział.

    • Cieszę się Lucynko, że spodobał Ci się mój pomysł na podziękowanie 🙂 A co do komputera, to w obecnym czasie, trudno się bez niego obejść i nie mam tu wcale na myśli dostępu do Internetu, ale ogólnie. W moim przypadku, to jedno z głównych narzędzi pracy

  2. Świetny pomysł na oryginalne podziękowanie. Super. Wielkie brawa.

  3. Danusiu jesteś niesamowita ,nie wiem wprost co napisać pan komputerowiec szkolny będzie bardzo szczęśliwy 🙂

  4. bardzo pomysłowe podziekowanie 🙂

Skomentuj

