„Zakładki” bożonarodzeniowe

Kartki a la zakładka robiłam już w ubiegłym roku. do ich wykonania użyłam dziurkacza Martha Stewart Deep Daisy Fan. Natomiast nieustannie podziwiając karteczki Kittie, nie mogłam się powstrzymać i zainspirowałam się jej pomysłem na ozdobienie okna. A to moje karteczki (zdjęcia może nie najlepsze, ale trudno fotografować błyszczący papier przy nieciekawej pogodzie za oknem)
b.n. 2013 - zakładki (1) b.n. 2013 - zakładki

Posted on 19 października 2013, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Fajnie wyszły te zakładki ,ja jakoś się nie przekonałam do tego dziurkacza i już drugi leży nieużywany 🙂

    • Reniu, cieszę się, że moje zakładkowe karteczki przypadły Ci do gustu 🙂 A co do dziurkacza, to pewnie musisz jeszcze zobaczyć kilka karteczk, by się z nim zaprzyjaźnić 😉 Ale namawiam do korzystania z niego – w razie czego służę pomocą 🙂

  2. Świetny pomysł kartki – zakładki. Piękne.
    A u mnie karteczka z Twojego wzorku.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/2013/10/A-dzis-matematyczne.html

  3. bardzo ładnie tu u Ciebie, choć muszę się przyznać, że nie lubię robić kartek świątecznych, a Twoje są śliczne

  4. Śliczne i oryginalne.
    Pozdrawiam:)

  5. nie było mnie dwa dni a tu taki wysyp śliczności

Skomentuj

