Różowy czekoladownik

Dawno nie robiłam opakowań na czekoladę. Nadarzyła się jednak okazja – 18 urodziny jednej z moich uczennic. Postanowiłam zatem zrobić coś innego niż karteczka – wybór padł na czekoladownik. Użyłam papieru z Lidla, tego samego co tutaj, z tym, że to jego druga strona ;-). Wykorzystałam  scrapka ze slepu DeaArt. Poza tym papierowych różyczek i wykrojników: SPELLBINDERS Shapeabilities Parisian Accents, SPELLBINDERS Nestabilities Labels Ten. A tak się prezentuje mój czekoladownik.
czekoladownik dla Klaudii
czekoladownik dla Klaudii (1)

 

Posted on 15 października 2013, in czekoladownik, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. Danusiu – prezent uroczy, śliczne wykrojniki.
    Pozdrawiam:)

  2. Słodki i bardzo dziewczęcy. Z pewnością wywołał szeroki, szczery uśmiech. To najcenniejsza nagroda dla wykonawcy.

  3. Danusiu bardzo słodziutki pod względem kolorku i zawartości prezent. Przy tym pięknie wykonany. Jubilatka na pewno będzie zachwycona i przez długie lata będzie pamiętała o tym prezencie.
    serdecznie pozdrawiam.

  4. ten prezent jest mistrzowski,staranny ,,i słodziutki,,

Skomentuj

