Kolejny bożonarodzeniowy lift

Jako osoba poszukująca ciągle nowych inspiracji i starająca się uczyć od najlepszych, znalazłam kolejną karteczkę, która zainspirowała mnie do stworzenia własnej. Tym razem spodobała mi się ta karteczka. A tak prezentuje się jej bordowo – biały lift mojego autorstwa 🙂
b.n. 2013 (7)

Posted on 10 października 2013, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. ale cudo ,będę odgapiać ,wprawdzie z innymi wykrojnikami ,ale reszta to już będzie całkiem podobna 🙂

  2. Piękny lift – szczególnie mi się podoba, bo „w jedynym słusznym kolorze” :). I ładniejszy jest od oryginału.

Skomentuj

