Stajenka w pięknej ramce

Dzisiaj zrobiłam kolejną bożonarodzeniową kartkę w kolorze ecru – zielonym (dokładnie satyna zielony). Ramki wykroiłam wykrojnikiem SPELLBINDERS – Nestabilities Card Creator – Elegant Labels Four 5×7. Poza tym wykorzystałam scrapki: stajenka, Aniołki Trumpet. Mam nadzieję, że sposób w jaki wykorzystałam wykrojnikowe ramki spodoba się Wam (wiem, że osoby, które zdecydowały się na ich zakup, nie mają pomysłu, jak je teraz wykorzystać).
b.n. 2013 (4)

Posted on 4 października 2013, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. I kolejna świetna karteczka Danusiu – bardzo ładna ramka.
    Pozdrawiam cieplutko 🙂

  2. śliczna karteczka. Ja jeszcze swiątecznych nie zaczęłam. Pozdrawiam

  3. cudowna kartka ,wykrojnik rewelacyjny ,całość fantastycznie wyważona ,bardzo mi się podoba 🙂

  4. So lovely!!

    hugs, Elly

Skomentuj

