W złocie i czerwieni, czyli kolejna „matematyczna”

Kolejna bożonarodzeniowa karteczka wykonana haftem matematycznym. Tym razem zamiast muliny użyłam metalicznych nici. Boże Narodzenie kojarzy mi się ze złotem i czerwienią, dlatego takie kolory wykorzystałam  w tej karteczce. W środku obrazek wykonany przez moją koleżankę Kundzię. Do tego jeszcze złote narożnikowe stickersy, kilka kostek dystansujących, nieco tuszu na brzegach, dwa rozmiary wykrojnika koło z falbanką i w zasadzie kartka gotowa 😉
h. m. - b.n. 2013 (9)

Posted on 2 października 2013, in bożonarodzeniowe, haft matematyczny, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. piękna kartka

  2. Danusiu, kartka prześliczna. Bardzo spodobał mi się ten obrazek, czy można go kupić u P.Kundzi.
    Pozdrawiam:)

    • Cieszę się Danusiu, że karteczka przypadła Ci do gustu 🙂 Jeżeli chodzi o obrazek, to musiałabyś się skontaktować z Lucynką – ja swoje dostałam w prezencje od niej. Na bocznym pasku w widgecie Blogi, które odwiedzam jest link do bloga Kundzi – spróbuj się z nia skontaktować

  3. śliczna kartka ,fantastycznie wyglądają te obrazki ,ja też ich troszkę mam z zeszłego roku,więc użyte będą tego roku 🙂

  4. Piękne wszystkie -i ta i wcześniejsze.

  5. Piękna oprawę wybrałaś do tego obrazka. 🙂 Nastrojowo się zrobiło.

Skomentuj

