Bożonarodzeniowy lift kartki Elly – odsłona pierwsza

Popełniłam ostatnio trzy lifty przepięknych karteczek Elly. Jednak żeby dawkować „napięcie” będę pokazywała karteczki pojedynczo, przez trzy kolejne dni. Zatem zapraszam do odwiedzania mojego bloga i dzielenia się uwagami na temat tych liftów. Ciekawa też jestem, co Elly na nie powie.
Dzisiaj zatem lift pierwszy. Karteczkę Elly znajdziecie tutaj

b.n wg Elly

Posted on 29 września 2013, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. powiem tak : obie kartki piękne ,bardzo mi się podobają te zaznaczone cienie w środku kwiatu i na listkach ( nie wiem jak to robione).Jeżeli miałabym wybrać ,to zdecydowanie Twoją (nie słodzę) ,dlatego ,że jest bardziej wyrazista ,a mnie zawsze święta się kojarzą z czerwienią i zielenią .:)

    • Dziękuję Reniu za miłe słowa 🙂 Dla mnie jednak prace Elly pozostają niedościgniąnym wzorem. A jej zielony kolor, jak dla mnie, jest fantastyczny 🙂

  2. Obie kartki świetne choć Twoja podoba mi się bardziej przez wyrazistość kolorów – czerwień jest czerwona a zieleń zielona.
    Ciekawa jestem kolejnych liftów – będę zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie :).

    • Cieszę się Elu, że karteczka w moim wydaniu Ci się podoba 🙂 Ja jednak nie do końca jestem zadowolona z zielonego koloru – bardziej odpowiada mi ten z karteczki Elly. A jutro zapraszam na odsłonę drugiego liftu 😀

  3. A beautiful ” Ellycard” again Danusia!! 🙂
    The other ones you showed me, are gorgeous too!

    hugs, Elly

Skomentuj

