„Matematycznie” i świątecznie, czyli kolejna karteczka

Ostatnio sobie nieco „podziergałam” i powstało parę „matematycznych” karteczek o tematyce bożonarodzeniowej. Wzorki zaczerpnęłam z holenderski książeczek i gazety „Hobbyjournaal 80”. Swoją drogą – szkoda, że w Polsce nie ma takich wydawnictw.
Dzisiaj pierwsza z moich prac
h. m. - b.n. 2013 (4)
Narożnik wycięłam wykrojnikiem narożnym Marianne D. LR 0200. Scrapki pochodzą ze sklepu DeaArt

Posted on 23 września 2013, in bożonarodzeniowe, haft matematyczny, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Cudna. Wielkie brawa.
    Pozdrawiam.

  2. 🙂

    Znowu tylko uśmiech, na znak, że byłam, widziałam, zachwyciłam się. Bo co tu więcej pisać?

  3. Śliczne wszystkie karteczki

Skomentuj

