Różany zestaw od serca

Niedawno w jednej z holenderskich gazet, które przysłała mi koleżanka, zauważyłam ciekawe pudełko ze stojakiem. A że do zdjęć pudełka dołączony był szablon, postanowiłam zrobić sobie taki zestaw – będzie fajnym prezentem dla jednej z moich koleżanek 🙂 Użyłam papieru zakupionego w Lidlu jakiś czas temu. Papier wydał mi się ciekawy, jednak na takiej powierzchni prezentował się „skromnie”. Niestety kolor i serduszka nie do końca dały się jakoś sensownie przyozdobić. W końcu wpadłam na pomysł, by „przykryć” jego część białymi różyczkami własnej roboty. Dodałam kilka gałązek, listków i motyli w kolorze zielonym i ecru. Myślę, że całość może się podobać 🙂 Do pudełka włożyłam torebki z kilkoma gatunkami herbaty.
pudełko na herbatę ze stojakiempudełko na herbatę ze stojakiem (1) pudełko na herbatę ze stojakiem (2)  pudełko na herbatę ze stojakiem (3)pudełko na herbatę ze stojakiem (4)
W związku z tym, że użyłam różyczek zgłaszam mój różany zestaw na różane wyzwanie ogłoszone przez blog scrapbookingowy „Na strychu”
wyzwanie

Posted on 15 września 2013, in pudełka różne, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. znowu coś nowego nam pokazałaś , fantastyczny pomysł 🙂

  2. Świetny pomysł ze stojaczkiem do pudełka. Pudełeczko na prezent i kartka z życzeniami, świetne.

  3. Papier choć rzeczywiście skromny, to w jednym z moich ulubionych kolorów. Pięknie 🙂

Skomentuj

