Kolejne „męskie” – bez użycia wykrojników i dziurkaczy

Wkrótce „Dzień chłopca”. Z tej okazji postanowiłam zrobić kartki dla zatrudnionych w mojej szkole „chłopców”. W sumie mamy siedmiu panów. Karteczek jest osiem, żeby wybór był większy 😉 Dodatkowym ich „atutem” jest to, że wykonane są bez użycia jakiegokolwiek wykrojnika czy dziurkacza – zatem każdy może taką karteczkę wykonać. Mapę stanowiącą tło zmodyfikowałam sama z mapy znalezionej gdzieś w sieci, natomiast samochody pochodzą z tej strony. Mam nadzieję, że karteczki będą się podobały.

dla miłośników 4 kółek dla miłośników 4 kółek (1)dla miłośników 4 kółek (2) dla miłośników 4 kółek (3) dla miłośników 4 kółek (4) dla miłośników 4 kółek (5) dla miłośników 4 kółek (6) dla miłośników 4 kółek (7) dla miłośników 4 kółek (8)

Posted on 8 września 2013, in kartki, męskie, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Bardzo pomysłowe i męskie kartki

  2. Super, bardzo Ci dziękuję, że podałaś linka do tych samochodów, zawsze brakuje mi grafiki dla facetów 🙂

Skomentuj

