Podwójna kaskadowa retro

Dzisiaj chciałam pochwalić się swoją kartką typu double zip zag, czyli podwójną kaskadową. Zrobiłam ją wg tego kursu .Karteczka raczej skromnie ozdobiona, ale bardzo podobał mi się wzór, którego użyłam do jej wyklejenia, dlatego nie chciałam go niczym przykrywać. Różyczkę i pączki, których użyłam, to „produkcja” Beaci-24 . Damę kupiłam w sklepie DeaArt .
Dzisiejsza pogoda nie ułatwiała robienia zdjęć, ale myślę, że coś na nich widać 😉
podwójna kaskadowa podwójna kaskadowa (1) podwójna kaskadowa (2)podwójna kaskadowa (3)'

 

Posted on 27 sierpnia 2013, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. Nie ukrywam ,że taka forma to dla mnie nie nowość,bo już takie oglądałam,ale nie robiłam ,a dlaczego??? otóż po prostu z lenistwa,dlatego podziwiam Cię za formę i wspaniałe wykonanie:)

    • Wielkie dzięki Reniu. Bardzo się cieszę, że karteczka w tej fomnie Ci sie podoba. Mnie robiło się ją bardzo fajnie – musisz kiedyś spróbować 🙂

  2. cudowna 🙂

  3. Efekt wart włożonej pracy – brawo!

  4. Piękna kartka i śliczny papier – masz rację szkoda byłoby go zakrywać.
    Pozdrawiam serdecznie :))

  5. Bardzo pomysłowa-super wykonanie

  6. zaskakujesz,zaskakujesz

Skomentuj

