Pracowite spotkanie

Wczorajszy dzień był dla mnie niezwykle miłym – miałam okazję spotkać się w realu, z trzema koleżankami z zaprzyjaźnionego forum: Elą, Hanią i Wiesią. Poza czasem na babskie pogaduszki przy pysznej kawie i urodzinowym torcie (Wiesia dzień wcześniej miała urodziny), Hania zapewniła nam dodatkowe zajęcia – robienie kartonażowego pudełka. Żadna z nas nie robiła jeszcze tego typu rzeczy, a Hania jest specjalistką od pudełek, więc z wielkim zaangażowaniem przystąpiłyśmy do pracy. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak pilnymi uczennicami byłyśmy i czym zakończyła się ta nauka.
spotkanie (1) – pierwsze  kroki
spotkanie (2) – wybór materiału na pudełko – poczułyśmy się jak  second handzie 😉
spotkanie (4) – pełne skupienie
spotkanie (5) – praca wrespotkanie (7) – ciekawe, co je tak cieszy?
spotkanie (11) – Ela, skupia się na pracy, a o czym myśli Wiesia?
A to efekt naszej pracy:
pudełko Eli – pudełko Eli
pudełko Wiesii – pudełko Wiesi
– moje pudełko w pełnej krasie
kartonaż - pudełkokartonaż - pudełko (2)
kartonaż - pudełko (1)   
spotkanie (15)   – a to nasza wspaniała czwórka  
Po pracy mogłyśmy delektować się przysmakami z grilla, które zaserwował nam mąż Hani oraz jej pysznymi sałatkami. Szkoda tylko, że spotkanie tak szybko się zakończyło. Jednak już planujemy kolejne… kto wie, czy nie dwudniowe 🙂

Posted on 11 sierpnia 2013, in bez kategorii. Bookmark the permalink. 20 komentarzy.

  1. Zacznę od końca – rzeczywiście czwórka jest wspaniała 🙂
    pudełka zrobiłyście przepiękne 🙂
    w skupieniu ,w zadumie czy w wesołości wyglądacie wspaniale 🙂
    jest mi niezmiernie miło Was poznać 🙂
    Serdecznie Was pozdrawiam 🙂

    • Dziękuję Reniu za miłe słowa. Szkoda, że problemy zdrowotne nie pozwoliły Ci dotrzeć do nas. Mam nadzieję, że nadrobimy to przy następnym spotkaniu, na co bardzo liczę 🙂

  2. Wspaniałe spotkanie,a jakie twórcze ,pudełeczka fantastyczne 😀 Wszystkie wspaniałe wyglądacie,miło was poznać choć w taki sposób.:D

    • Dziękuję Lucynko. Takie spotkania są rzeczywiście wspaniałe, bo możemy osobiście porozmawiać, poznać się – po prostu lepiej się poznać i pobyć z sobą. To ubogaca 🙂

  3. Jednej osóbki nam zabrakło, ale może za drugim razem. 🙂 Moje pudełeczko nieskończone bo na nim pokazywałam co i jak. Pudełka dziewczyny zrobiły perfekcyjnie i mam nadzieję, że przynajmniej troszeczkę zaraziłam je kartonażem. Dziękuję Wam za tak fajny dzień. Było naprawdę super. 🙂

    • Ja też Ci Haniu bardzo dziękuję za miło spędzony czas i odsłonięcie przed nami tajemnic robienia kartonowych pudełek. Lekcje u mistrzyni są niezapomnianym doświadczeniem 🙂

  4. Bardzo się cieszę, że mogłam ponownie spotkać się z Tobą Danusiu. Miło było poznać w realu kolejne koleżanki znane z forum – szkoda, że jednej zabrakło, ale może następnym razem.
    Jeszcze raz bardzo gorąco dziękuję Tobie i Hani za organizację naszego spotkania i już czekam na następne. 🙂

  5. Ale dziewczyny miałyście wspaniałe sportkanie! 😀 Zazdraszczam Wam go 😉 Bardzo miło zobaczyć Was takie uśmiechnięte i radosne! Pudełeczka oczywiście są boskie! Ale jak mogłyby nie być skoro Waszą instruktorką była nasza Hania – mistrzyni kartonażu 😀 Pozdrawiam serdecznie!

  6. Spotkanie wspaniałe- jeszcze raz dziękuje- jesteście perfekcjonistki nie tylko w scrapbookingu, kartonażu ale także w przygotowaniu spotkań

    • I ja Wiesiu dziękuję Ci za to, że chciałaś się z nami spotkać, mimo dzielącej nas odległość (podziwiam Cię za to). Cieszę się, że mogłyśmy się poznać w realu, bo to przecież zupełnie co innego niż znajomość z sieci 🙂

  7. Nie komentowałam poprzednich wpisów, ale kartki są tak wspaniałe, że komentarz może być tylko jeden – one są śliczne, jak wszystko, co robisz 🙂
    Spotkanie – tylko pozazdrościć.
    Fajnie widzieć Was – takie radosne, ale to pewnie efekt radości wspólnego tworzenia :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    • Cieszę się Splociku, ze spodobała Ci się relacja z naszego spotkania i nasze wytwory. Mam nadzieję, że poprzez zdjęcia nieco „przybliżyłyśmy” siebie 🙂

  8. miło było pozdrawiam was wszystkie

  9. Spotkanie bardzo owocne 🙂 Miło was zobaczyć takie uśmiechnięte. Pudełka zrobiłyście przepiękne!

  10. genialne pudełka zrobiłyście, są śliczne – to mówię ja, ta co uwielbia praktyczne rzeczy!
    a spotkania w realu również uwielbiam, to świetna zabawa! zazdroszczę Wam, kobietki i czekam na kolejną relację :o)
    pozdrawiam!

    • Witaj Madziu w moich skromnych progach 🙂 Cieszę się, że spodobały Ci sie owoce naszej pracy 😉 A spotkania w realu to naprawdę coś fantastycznego 🙂

Skomentuj

