„Męskie” kartki retro – kolejna odsłona

Dzisiaj kolejne „męskie” kartki retro (na razie ostatnie, ale kilka pomysłów na „męskie” jeszcze mam). Zainspirowałam się karteczkami, które znalazłam tutaj, tutaj i tutaj. Ich autorkami są Marcia i Manualna nimucha.
A to moja wersja tych karteczek
 retro męskie (4) retro męskie (5) retro męskie (6)
Chciałam się też pochwalić prezetami, ktore dostałam od moich koleżanek z zaprzyjaźnionego forum i blogów.
Ta piękna karteczka, to dzieło Eluni, która prowadzi bloga „Papier i nitki”
kartka od Eli
Z kolei ta karteczka i piękne podkładki , to dzieło Splocika. Jej prace możecie podziwiać tutaj i tutaj
kartka od splocikapodkładki od splocika

Posted on 17/08/2013, in kartki, męskie, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 4 komentarzy.

  1. piekne ,miło dostawać jakieś niespodzianki

  2. marcela831

    kolejne piękne męskie karteczki :) prezenty śliczne otrzymałaś :)

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

