Mam zdolne koleżanki

Wczoraj obchodziłam kolejne urodzin. Prawie przez cały tydzień spływały do mnie przepiękne karteczki i nie tylko, którymi chciałam się teraz pochwalić i za które też chciałam pięknie podziękować ich autorkom – moim zdolnym koleżankom. A oto co dostałam
Autorką tej karteczki jest Karolina Karolina
Ta karteczka, to dzieło Agnieszki: Agnieszka
To cudo jest dziełem Kundzi: Kundzia Kundzia (2) Kundzia (1)
Ta, w niebieskie kwiaty, zrobiona jest przez onikę 27 : onika 27 
Tę karteczkę wyszyła dla mnie EluniaEla  
Ta elegancka karteczka, to dzieło Hani : Hania
To pergaminowe cudeńko jest dziełem Loni:Lonia
A tę słodką niespodziankę przygotowała dla mnie WiesiaWiesia ZWiesia Z (1) Wiesia Z (2) 
A mój mąż podarował mi takie “cóś” : Obraz 100
Czyż życie nie jest piękne, kiedy tyle wspaniałych osób pamięta o tobie?

Posted on 08/06/2013, in bez kategorii. Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. Danusiu! Ja niestety spóźniona, ale…. życzę Ci z całego serca tego wszystkiego czego potrzebujesz, oczekujesz, co sprawi,że każdy Swój dzień podsumujesz z serca płynącym: ” Jestem szczęśliwa”. Wszystkiego dobrego, a nade wszystko miłości bliskich i Opieki Bożej. Kasia

  2. Danusiu piekne karteczki dostałas a niespodzianka od męża- super- od razu widac,ze wie z jakiej niespodzianki bedziesz zadowolona

  3. Danusiu, przyjm od mnie serdeczne życzenia:
    Z bukietem róż nie mogę przyjść
    by złożyć Ci życzenia.
    Więc życzę Ci
    Samych szczęśliwych dni
    w życiu uśmiechu na twarzy
    słonecznych promyków
    w pochmurne dni
    Lata zimą i wiosny jesienią,
    to o czym marzysz – by Twoje było,
    a czego pragniesz, by się spełniło.

    Karteczki śliczne, a mężowy prezent bardzo pożyteczny.
    Buziaki, Danuta

  4. Spóźnione, ale szczere życzenia – wszystkiego najlepszego.

  5. marcela831

    Danusiu również i ja ustawiam się w kolejce ze spóźnionymi życzeniami urodzinowymi wszystkiego naj naj naj lepszego,dużo uśmiechu, dużo radości żebyś w swoim codziennym życiu trafiała na samych życzliwych ludzi takich jak Ci którzy takie piękne karteczki stworzyli z myślą tylko o Tobie.

  6. fantagiro7

    Piękne prezenty. Najlepszego!

  7. I jeszcze ja życzę: wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń. Kartki są piękne.

  8. Kartki superniaste. Pogratulować takiego męża, może innym służyć za przykład

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

