Wyróżnienie liebster blog

Chciałaby dzisiaj pochwalić się czymś, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Otrzymałam wyróżnienie Liebster od Ani. Dziękuję Ci Aniu za nie, a wszystkich odwiedzających zapraszam również do odwiedzenia bloga Ani- naprawdę warto 🙂

liebster-blog-button-pic

 Zasady: „Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Zatem zgodnie z zasadami odpowiadam na pytania, które zadała Ania:
1.  Co sprawia Ci największą frajdę w prezentowanych na blogu wykonach?
To, że mogę „zmierzyć się” z kolejnym tematem i że to co robię podoba się innym osobom
2. Czy uważasz, że blogowanie jest uzależniające?
To zależy. Jeżeli chodzi o mnie to nie.
3. Czy fotografowanie prac to dla Cebie zabawa czy droga przez mękę?
Nie zastanawiałam się nad tym. Pstrykam zdjęcia, poddaję jakieś prymitywnej obróbce i już. Na pewno byłyby lepsze, gdybym miała taki specjalny namiot fotograficzny.
4. Gdzie szukasz inspiracji dla swoich prac?
Najczęściej w swojej głowie, ale też na ulubionych blogach, m.in.: Moni, Elly czy Joasi
5. Co uważasz za najcenniejsze w Twoim życiu?
Moją rodzinę.
6. Wymarzone miejsce na wakacje?
Nad ciepłym morzem – np. Lazurowe Wybrzeże
7. Najpyszniejsze jedzonko?
Nie mam takiego.
8. Twoje motto?
Mam kilka, ale najważniejsze, to chyba to: „Traktuj drugiego człowiek tak, jakbyś chciał by i on Cię traktował”
9. Największe marzenie?
Chciałabym, by moi synowie byli w życiu szczęśliwi i by kiedyś, ktoś o nich mógł powiedzieć: „To jest/był dobry, uczciwy człowiek”.
10. Mieć czy być?
Być.
11. Co sprawiło, że zaczęłaś tworzyć?
Od zawsze coś tam dłubałam, ale karteczkowa „na poważnie” zaczęłam, kiedy od koleżanki dostałam kartę bożonarodzeniową ręcznie robioną. Od tego czasu nie kupuję kartek, tylko je robię.

Z kolei i ja chciałabym wyróżnić kilka blogów, które naprawdę warto odwiedzić (mimo, iż obecne są już od jakiegoś czasu w blogosferze, to uważam, że warto je rozreklamować nieco bardziej 😉 ) Zatem zapraszam do odwiedzenia poniższych blogów 🙂 Nie jest ich 11, ale coraz trudniej takie, które mają  mniejsza liczbę obserwatorów. chciałm nominować inne koleżanki, ale gdy dotarłam do ich liczników – musiałam zrezygnować 😦   Zatem moja ostateczna lista nominowanych osób prezentuje się tak:
Blog Anji
Blog Beaci-24

Blog Eli
Blog Kasi
Blog Hani
Blog Eli
Blog Ani

Ja z kolei chciałam zapytać nominowane dziewczyny o:

  1. Jaka technika z tych, w których tworzysz swoje prace, jest Twoją ulubioną?
  2. Od kiedy zajmujesz się rękodziełem?
  3. Co sprawiło, że zaczęłaś tworzyć własne prace?
  4. Z której/których pracy jesteś najbardziej dumna?
  5. Dlaczego założyłaś bloga?
  6. Co, poza robótkami, sprawia Ci największą przyjemność?
  7. Czy uważasz, że w blogowym świecie można znaleźć realną, prawdziwą przyjaźń lub przynajmniej dobrą znajomość?
  8. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
  9. Jakie kolory lubisz?
  10. Twoja ulubiona pora roku?
  11. Jaka niespodzianka sprawiłaby Ci największą przyjemność?

Posted on 27 kwietnia 2013, in moje małe sukcesy. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. Dzięki za wiersz i zwrócenie uwagi na błąd z przekierowaniem

  2. dziekuję za wyróżnienie……………mam oststnio braki w czasie,pewnie się nie wyrobię

  3. Bardzo dziękuję 🙂
    Postaram się jak najszybciej wywiązać z zadania odpowiedzi.
    Jeszcze raz – DZIĘKUJĘ !

  4. Ja również dziękuję za tak niespodziewane wyróżnienie. Będę miała trochę kłopotu z nadaniem kolejnych nominacji, bo mało znam świat blogów. Postaram się jednak jak najszybciej wywiązać się z zadania.

    • Haniu, miło mi, że moje wyróżnienie sprawiło Ci radość. Wiem, że coraz trudniej znaleźć bloga spełniającego kryteria wyróżnienia, ale myślę, że nic na siłę – w końcu to rodzaj zabawy. Chociaż wydaje mi się, że jeszcze kilka ciekawych blogów znajdzie się w blogosferze 😉

  5. Danusiu serdecznie gratuluję Ci wyróżnienia, bo naprawdę sobie na nie zasłużyłaś i gorąco dziękuję za wyróżnienie mojego bloga.

Dodaj komentarz